Verzending & levering

Bestellingen worden steeds zo snel mogelijk geleverd, tenzij je ervoor kiest om op een specifieke datum te leveren.

Omdat artikelen uit meerdere magazijnen komen of omdat je bestelling uit een combinatie van voorraad- en niet-voorraadartikelen kan bestaan, kan het zijn dat je bestelling in meerdere delen wordt geleverd.

De resterende artikelen uit je bestelling worden steeds zo snel mogelijk nageleverd zonder bijkomende kosten.

Bij bestellingen boven €50 is de verzending gratis.

Je kan je bezorg- en facturatieadres wijzigen door contact op te nemen met onze klantendienst.

Als het product bij ontvangst beschadigd is, maak meteen foto's en neem direct contact op met de klantenservice van Kärcher Center Maes. We helpen je graag met een passende oplossing.

Krijg je een e-mail dat je pakket bezorgd is, maar heb je niets ontvangen?
Controleer eerst je brievenbus of de track-and-trace om te kijken waar je pakket geleverd is.
Dit kan een pakketpunt of één van je buren zijn.

Kan je na dit te controleren nog steeds niets vinden?
Volg dan onderstaande stappen.

Neem in eerste stap contact op met onze klantenservice per e-mail op info@karchercentermaes.be of via onze klantenservice.
Geef zo veel mogelijk informatie door zoals je ordernummer.

Als eerste stap gaan we dit bekijken in ons verzendplatform. 
Hier vinden we steeds een bewijs van levering terug met de GPS-coördinaten. 
Dit document kunnen we je bezorgen om zo te bekijken of het pakket toch ergens in de buurt is afgeleverd.

Pakket is verloren:

Blijkt je pakket toch verloren te zijn?
Om je zo goed mogelijk te helpen, volgen we onderstaand stappenplan:

  1. Verklaring van niet-ontvangst: Vul dit document in en stuur het weer terug naar ons: https://www.karchercentermaes.be/storage/files/kcm-nietontvangst-nl-1709718778.pdf
    1. Let op: deze verklaring valselijk invullen kan strafrechtelijk vervolgd worden.
  2. Verificatie met DPD: Na het ontvangen van je ingevulde document, nemen we contact op met DPD om de laatst bekende locatie van je pakket te verifiëren en na te gaan wat er precies is gebeurd.
  3. Onderzoek en Opvolging: DPD voert een intern onderzoek uit. We blijven nauw met hen samenwerken en houden je op de hoogte van alle vorderingen.
  4. Oplossing: Zodra we meer informatie hebben, bespreken we samen de beste oplossing.

We begrijpen hoe vervelend dit is en streven ernaar om dit zo snel en soepel mogelijk voor je op te lossen. 
Mocht je in de tussentijd vragen hebben of extra informatie nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Bedankt voor je geduld en begrip in deze kwestie.